V svetu digitalnega marketinga poznamo različna orodja in platforme za izvajanje marketinških aktivnosti. Od družbenih omrežij do e-mail marketinga in drugih. Med njimi pa sta tudi SEO, oziroma search engine optimisation ter PPC, oziroma pay-per-click.
KAJ DIGITALNI MARKETING SPLOH JE?
Lahko bi v grobem rekli, da je digitalni marketing kakršna koli marketinška aktivnost, ki jo lahko izvajamo na spletu na različnih napravah, kot so računalniki ali pa mobilni telefoni.
DIGITALNI MARKETING IN SEO
V digitalnem makretingu nam je dobro poznan termin SEO – search engine optimisation, kar bi v slovenščino lahko prevedli v – optimizacija spletnih strani za spletne iskalnike. Le-ti pa so Google, YouTube, Yahoo idr.
Z optimizacijo spletnih strani nam je cilj izboljšanje uvrstitve v iskalniku, kar pomeni, da nas uporabniki hitreje in lažje našli, če rangiramo visoko na lestivi Google-a (idealno na prvi strani).
ZAKAJ SEO
Digitalni marketing se pogosto poslužuje optimizacije spletnih strani iz večih razlogov, eni izmed njih so:
- Da rangirajo na prvi strani iskalnika, saj statistični podatki kažejo, da okoli kar 75% ljudi nikoli ne klikne na drugo stran iskalnika.
- Da z optimizacijo spletnih strani pritegnete nove kupce in obiskovalce spletnega mesta, ki se zanimajo za izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
- Da z optimizacijo poskušamo izboljšati in nadgraditi kakovost prometa, kar na koncu vodi v povečanje prodaje, oziroma prometa.
SLABOSTI SEO-ta (optimizacije spletnih strani)
Do sedaj smo vam omenjali le pozitivne aspekte digitalnega marketinga in optimizacije spletnih strani, ampak tako kot pri večini stvari, pa ni vse tako rožnato, kot se zdi na prvi pogled.
Pri optimizaciji spletnih strani je predvsem znana nepredvidljivost. Na rezultate optimizacije spletnih strani namreč vpliva veliko dejavnikov, ki so lahko tako vsebinske kot tudi tehnične narave. V ta namen vam priporočamo, da se o optimizaciji spletnih mest sami dobro izobrazite ali preko mentoriranj ali pa preko kakšnega tečaja digitalnega marketinga.