Facebook marketing: kje in kako začeti v 5 korakih

S Facebook marketing-om lahko dosežete ljudi, ki niso le sledilci vaše strani in na ta način vzpostavite nove odnose s strankami. 

Obstaja več oblik oglasov, ki jih lahko ustvarite na Facebooku. Omogočajo vam, da povečate objavo, oglašujete svojo spletno stran, usmerjate promet na svoje lokalno podjetje in še več. Izberite najboljši cilj in obliko oglasa, ki vam bosta pomagala doseči vaše edinstvene poslovne cilje.

Ustvarjanje oglasa iz strani v Facebooku v 5 korakih

Preden začnete oglaševati na Facebooku, odprite svojo poslovno stran Facebook na namiznem računalniku ali uporabite aplikacijo Facebook na mobilnem telefonu.

Facebook marketing: kje in kako začeti v 5 korakih

V petih korakih začnite s Facebook oglaševanjem:

  • Izberite cilj

Izbirate lahko med številnimi cilji, kot so: Pridobite več sporočil, Pridobite več obiskovalcev spletnega mesta, Lokalna promocija podjetja, Promocija strani, Izgradnja podjetja, Pridobite več stikov s strankami, Povečanje objave na Instagramu, Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke.

  • Dodajte svojo kreativnost

Vaš oglas ima tri ključne sestavine: vizualne podobe, besedilo in poziv k dejanju, tako imenovan call to action CAT. Vizualni elementi so lahko privlačna fotografija ali videoposnetek o vašem podjetju. Besedilo mora dopolnjevati sliko in vaše stranke spodbuditi k želenemu dejanju. CAT pa usmerja ljudi, da naredijo naslednji korak.

  • Določite svoje občinstvo

Ko ustvarjate oglas na Facebooku, pomislite na to, katere osebe najpogosteje povprašujejo po vašem podjetju, izdelku ali storitvi. Poskusite ugotoviti, kaj jim je skupno, in te informacije uporabite za ustvarjanje občinstva drugih ljudi, ki so jim podobni.

  • Določite proračun in trajanje

Odločite se, koliko želite porabiti na dan in koliko dni želite, da se oglas izvaja. Dnevni proračun je povprečni znesek, ki ga boste vsak dan porabili za svoj oglas. Če na primer določite dnevni proračun v višini 5€ v petih dneh, boste skupaj zaračunali do 25€. 

  • Odločite se, kje želite, da se oglas prikaže

Ko ustvarite oglas na strani Facebook, lahko izberete, da se oglas prikaže tako na Instagramu kot na Facebooku.

 

Torej, če povzamemo: izberite svoj cilj, dodajte sliko ali videoposnetek in nekaj besedila, določite svoje občinstvo, določite proračun in trajanje ter se odločite, ali želite oglaševati tudi na Instagramu.

V kolikor potrebujete pomoč, saj zna biti Facebook oglaševanje kar zahtevno, se obrnite na Pro Marketing, kjer vam s svojim strokovnim znanjem ekipa naredi personalizirano strategijo za vaš uspeh! 

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke... Hočem vedeti več...

Kaj so piškotki (ang. »cookies«)? Piškotki so majhne tekstovne datoteke na vašem računalniku, v katerih se shranjujejo informacije o tem, kolikokrat obiščete našo stran in kaj vas v teh obiskih zanima. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov oz. informacij, ki bi vas lahko identificirale. Zakaj so piškotki potrebni? S pomočjo piškotkov vam lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani. Tako se npr. v piškotke lahko beležijo vaše preference in nastavitve, vnosi v spletne obrazce in informacije za prijavljene uporabnike. V spletnih trgovinah se v piškotke beležijo izdelki v nakupovalni košarici, priljubljeni izdelki, ostali podatki o nakupu itd. S pomočjo piškotkov lahko beležimo statistiko spletne strani in tako lažje odkrijemo in odpravimo morebitne napake ter vam ob naslednjih obiskih ponudimo boljšo vsebino oz. primernejšo ponudbo. S pomočjo piškotkov vam morebitni oglaševalski partnerji lahko servirajo relevantne oglase. Nekateri piškotki so nujno potrebni za samo delovanje spletne strani, medtem, ko se ostali lahko shranijo, le če se s tem strinjate. Katere piškotke uporabljamo? Uporabljamo naslednje piškotke: 1. Lastni piškotki (ang. »local cookie/first party cookie«) so s spletnega mesta, ki si ga uporabnik ogleduje, in so lahko trajni ali začasni. Spletna mesta te piškotke uporabljajo za shranjevanje informacij, ki jih bodo znova uporabila, ko uporabnik naslednjič obišče to mesto. 2. Drugi piškotki (ang. »third party cookie«) izvirajo od drugih, partnerskih spletnih mest (npr. Google Analytics). Tretje strani lahko na ta način zbirajo podatke o uporabnikih različnih spletnih mest in jih uporabljajo za različne namene, od oglaševanj, analitike pa do izboljšave svojih produktov. Več o Google Analytics si lahko preberete tu. Kaj bomo s podatki, ki so zbrani s pomočjo piškotkov? Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov ne bomo posredovali tretjim osebam. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate tudi v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate. Internet Explorer 9 Internet Explorer 7 in 8 Mozzila Firefox Chrome Safari (stran v angleškem jeziku) Opera (stran v angleškem jeziku) Če piškotke izklopite, spletna stran ne bo delovala optimalno oz. bodo nekatere funkcionalnosti onemogočene. Tudi pri izklopu vseh piškotkov bo brskalnik še vedno pridobival določene informacije, ki so potrebne za osnovno delovanje naše spletne strani.

Zapri okno