Facebook marketing: kje in kako začeti v 5 korakih
S Facebook marketing-om lahko dosežete ljudi, ki niso le sledilci vaše strani in na ta način vzpostavite nove odnose s strankami.
Obstaja več oblik oglasov, ki jih lahko ustvarite na Facebooku. Omogočajo vam, da povečate objavo, oglašujete svojo spletno stran, usmerjate promet na svoje lokalno podjetje in še več. Izberite najboljši cilj in obliko oglasa, ki vam bosta pomagala doseči vaše edinstvene poslovne cilje.
Ustvarjanje oglasa iz strani v Facebooku v 5 korakih
Preden začnete oglaševati na Facebooku, odprite svojo poslovno stran Facebook na namiznem računalniku ali uporabite aplikacijo Facebook na mobilnem telefonu.
V petih korakih začnite s Facebook oglaševanjem:
- Izberite cilj
Izbirate lahko med številnimi cilji, kot so: Pridobite več sporočil, Pridobite več obiskovalcev spletnega mesta, Lokalna promocija podjetja, Promocija strani, Izgradnja podjetja, Pridobite več stikov s strankami, Povečanje objave na Instagramu, Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke.
- Dodajte svojo kreativnost
Vaš oglas ima tri ključne sestavine: vizualne podobe, besedilo in poziv k dejanju, tako imenovan call to action CAT. Vizualni elementi so lahko privlačna fotografija ali videoposnetek o vašem podjetju. Besedilo mora dopolnjevati sliko in vaše stranke spodbuditi k želenemu dejanju. CAT pa usmerja ljudi, da naredijo naslednji korak.
- Določite svoje občinstvo
Ko ustvarjate oglas na Facebooku, pomislite na to, katere osebe najpogosteje povprašujejo po vašem podjetju, izdelku ali storitvi. Poskusite ugotoviti, kaj jim je skupno, in te informacije uporabite za ustvarjanje občinstva drugih ljudi, ki so jim podobni.
- Določite proračun in trajanje
Odločite se, koliko želite porabiti na dan in koliko dni želite, da se oglas izvaja. Dnevni proračun je povprečni znesek, ki ga boste vsak dan porabili za svoj oglas. Če na primer določite dnevni proračun v višini 5€ v petih dneh, boste skupaj zaračunali do 25€.
- Odločite se, kje želite, da se oglas prikaže
Ko ustvarite oglas na strani Facebook, lahko izberete, da se oglas prikaže tako na Instagramu kot na Facebooku.
Torej, če povzamemo: izberite svoj cilj, dodajte sliko ali videoposnetek in nekaj besedila, določite svoje občinstvo, določite proračun in trajanje ter se odločite, ali želite oglaševati tudi na Instagramu.
V kolikor potrebujete pomoč, saj zna biti Facebook oglaševanje kar zahtevno, se obrnite na Pro Marketing, kjer vam s svojim strokovnim znanjem ekipa naredi personalizirano strategijo za vaš uspeh!