Marketing prek e-mailov: 5 začetnih e-poštnih marketinških sporočil
Ali je marketing prek e-mailov še vedno pomemben za vaše podjetje? Ali zaradi vzpona družbenih medijev in mlajšega občinstva, ki preživi manj časa v poštnem predalu, še vedno potrebujete avtomatizirano zaporedje e-poštnih sporočil?
Kratek odgovor je pritrdilen.
5 sosledij e-poštnih sporočil, ki bi jih moralo imeti upoštevati vsako podjetje za marketing prek e-mailov
Obstaja velika verjetnost, da lahko v svoji strategiji za marketing prek e-mailov uporabite vsaj nekaj naslednjih e-poštnih sosledij. Mnoga spletna podjetja potrebujejo vseh pet, saj vsako od njih vodi v naslednje.
Vse se začne s tem prvim primerom zaporedja e-poštnih sporočil, ki postavlja temelje za vse druge.
E-poštno sporočilo 1: Dobrodošlica
To je prvo e-poštno sporočilo, ki ga prejmejo od vas, in mora pristati v njihovem e-poštnem predalu takoj, ko izvedejo neko dejanje. To e-poštno sporočilo lahko prejmejo iz različnih razlogov:
- Prenesli so vodnik…
- so se prijavili na preizkusno različico…
- so ustvarili nov račun…
- so se pridružili vašim novicam…
- želeli izvedeti več o vašem izdelku…
Prvo e-poštno sporočilo morate ustvariti na podlagi dejanja, ki so ga izvedli. To pa je tudi priložnost, da ustvarite pozitiven prvi vtis. Čas je, da se na kratko predstavite, jih pozdravite na pot, na katero jih nameravate popeljati, in jim pojasnite, kakšni naj bodo njihovi naslednji koraki.
E-poštno sporočilo 2: Date jim priznanje in določite pričakovanja
Naslednje e-poštno sporočilo mora prispeti kmalu po prvem (najpozneje en dan in ne prej kot v treh urah). V zadnjem e-poštnem sporočilu ste se jim predstavili in jim dali nekaj jasnih navodil za naslednje korake.
V tem e-poštnem sporočilu usmerite pozornost nanje v želji, da bi ustvarili sodelovanje, tako da jim zastavite vprašanje, jim posredujete obrazec za povratne informacije ali jih pozovete k sodelovanju v kratki anketi.
Bistvo je ustvariti mikroobveznost. Če bodo v tej fazi ukrepali ali odgovorili na vaše e-poštno sporočilo, bodo bolj verjetno odprli prihodnja e-poštna sporočila in sodelovali.
Poskrbite le, da se bo sporočilo nanašalo nanje.
- Kateri je vaš največji izziv zdaj?
- Zakaj ste ustvarili nov račun?
- Kaj bi vam v naslednjih nekaj tednih najbolj pomagalo?
E-poštno sporočilo 3: Delite svojo najboljšo vsebino
To tretje e-poštno sporočilo morate poslati v nekaj dneh po prejšnjem. Tokrat se morate osredotočiti na svojo najboljšo vsebino, ki jim ponuja največjo vrednost.
To je lahko:
- objava na blogu ali članek
- intervju na avtoritativnem spletnem mestu
- Usposabljanje ali video delavnica (ali posneti spletni seminar)
- podcast ali video intervju
To je tudi dobra priložnost, da delite več svoje zgodbe. Napotite jih na svojo stran o vas ali na tematski članek, ki govori o vaših začetkih. Na tej stopnji morate domnevati, da o vas še vedno ne vedo veliko. Vaša zgodba je ena od vaših najdragocenejših prednosti, zato poskrbite, da jo bodo poznali.
E-poštno sporočilo 4: mehka prodaja
Nekaj dni pozneje bi morali preizkusiti razmere z elektronskim sporočilom o mehki prodaji. Čeprav veliko ljudi na tej stopnji ne bo pripravljenih na nakup, bodo nekateri pripravljeni. Če jim tega ne predstavite, lahko potencialno izgubite veliko novih strank.
Seveda je to, kako je videti vaša mehka prodaja, odvisno od vašega izdelka in panoge.
Za spletnega trenerja je to lahko brezplačen 15-minutni klic…
Za programsko opremo je to lahko 30-dnevni brezplačni preizkus…
Pri spletnem tečaju lahko z njimi delite prvi modul…
Drug pristop k temu je, da jim zastavite vprašanje…
E-pošta 5: Povabite jih k ukrepanju
To zadnje e-poštno sporočilo v zaporedju dobrodošlice deluje kot most med to fazo in naslednjo. Približno 7 do 10 dni po tem, ko ste poslali prvo, jih mora povabiti, da skupaj z vami naredijo naslednji korak.
Ta naslednji korak je v veliki meri odvisen od vašega podjetja in izdelka.
- Lahko gre za trdo prodajo vašega izdelka/storitve…
- Lahko je povabilo, da se pridružite zasebni skupini na Facebooku…
- Lahko je povabilo, da vam sledite v družabnih medijih…
- Lahko gre za izpolnjevanje ankete ali vprašalnika…
- Bistvo tega e-poštnega sporočila je, da jih povabite, da se z vami poglobijo.
Na tej stopnji boste začeli filtrirati tiste, ki so pripravljeni sodelovati z vami, v primerjavi z vsemi drugimi. To ne pomeni, da ne boste nadaljevali komunikacije s tistimi, ki se ne vključujejo, saj obstajajo drugi primeri zaporedja e-poštnih sporočil, namenjeni temu, da jih pritegnete k sodelovanju.
Vendar je to e-poštno sporočilo namenjeno tistim, ki so se z vami pripravljeni poglobiti že zdaj. Posredujte jim jasno povabilo, kako lahko to storijo.
Pokažite jim, kako je to videti, in razložite, kaj bodo dobili. Če to dosežete, boste povečali verjetnost, da bodo z vami sodelovali še dolgo v prihodnosti.