SEO oz. optimizacija spletnih strani (search engine optimization) deluje tako, da se na prvo stran Googla uvrščajo tiste internetne strani, ki bolj kakovostno izvajajo t.i. onsite SEO optimizacijo strani in tudi off site SEO optimizacijo. Bolj kot sta kakovostno izvajani obe veji spletne optimizacije, višjo in stabilnejšo, na prvi strani Googla, uvrstitev si spletna stran lahko obeta.

Kako deluje on site SEO

On site SEO deluje na podlagi čim bolj kakovostnega upoštevanja aktualnih SEO smernic, ki jih Google priporoča pri optimiziranju vsebin spletnih straneh, ki se želijo uvrstiti na prvo stran Googla.

Aktualne SEO smernice on site optimizacije so ustrezno opremljanje SEO naslovov, meta opisov, H oznak, notranjih povezav in drugo. Smernice za ustrezno optimiziran SEO naslov so raba ključne besede oz. več izmed njih, v naslovu spletne vsebine, obenem pa opremljanje SEO naslova na način, da ta izrača unikaten/edinstven razlog za klik na posamezen naslov. Unikaten oz. edinstven razlog za klik na nek naslov spletne vsebine je tisti, pri katerem argumenti za klik še niso uporabljeni v ostalih naslovih spletnih vsebin, ki se ravno tako prikazujejo na prvi strani Googla.

Aktualne SEO smernice za opremljanje meta naslova narekujejo uporabo ključne besede ali več izmed njih v meta opisu, navedbo podrobnejšega opisa in razloga za klik na prikazan meta opis in podroben opis vsebine, ki se nahaja v notranjosti, za klikom na meta opis. Za SEO ustrezen meta opis je na voljo približno 155 znakov.

Aktualne smernice za H oznake narekujejo rabo targetiranih ključnih besed v H oznakah ter strukturiranje H oznak na način, da vodijo obiskovalca spletne vsebine kar najhitreje do želene informacije v zvezi s targetirano ključno besedo.

Ena bolj učinkovitih SEO praks pri opremljanju H oznak je zastavitev H oznak v obliki vprašanj ter od najpomembnejšega vprašanja, ki si ga po oceni avtorja vsebine, postavlja najširša množica obiskovacev proti vprašanjem v globino (ki si jih postavlja najmanj obiskovacev posamezne spletne vsebine).

Dodatne on site SEO smernice narekujejo še ustrezno notranje povezovanje vsebin med seboj ter ustrezno optimizacijo slik v vsebinah.

Bolj kot se kakovostno izvaja on site optimizacija strani, manj napora, energije in stroškov bo potrebno za izvajanje off site optimizacije strani.

On site optimizacija strani deluje tudi na podlagi stopnje zaupanja Googla v posamezno spletno stran, pri čemer Google praviloma bolj zaupa spletnim stranem, ki so na internetu prisotne že dlje časa. Le te lahko s kakovostnim izvajanjem on site optimizacije uvrstijo v iskalniku Google posamezne vsebine višje tudi, če z njimi targetirajo na t.i. težke, generične ključne besede.

Poglejte še: primeri kako SEO optimizirati spletno stran

Kako deluje off site SEO optimizacija

Off site SEO optimizacija deluje kot aktivnost preko katere poskušamo SEO optimizatorji spletnim stranem zgraditi čim večjo stopnjo avtoritete na internetu. To delamo s pomočjo gradnje povratnih povezav. Več kot je za posamezno spletno stran zgrajenih kakovostnih povratnih povezav, večja je stopnja zaupanja Googla (domain authority in page authority) v posamezno spletno stran. Google praviloma na vrh svojega iskalnika uvršča spletne strani in vsebine, ki jim bolj zaupa.

Več: kaj je SEO optimizacija

Off site SEO optimizacija deluje na dolgi rok. Razlogi za slednje so:

  • potrebno je različno dolgo časa preden zgradimo povratne povezave iz drugih spletnih strani na naše internetne strani
  • potrebno je različno dolgo časa, da Google indeksira vsebine na drugih spletnih straneh, na katerih so zgrajene povratne povezave na vaše spletne strani
  • potrebno je različno dolgo časa preden Google posamezne povratne povezave uvrsti v t.i. backlink portfelj in jih upošteva pri “oddanih glasovih (votes)) za rangiranje spletnih strani v iskalniku

Nedvomno pa je delovanje off site SEO optimizacije olajšano, v kolikor je predhodno kakovostneje in temeljiteje izvajana on site SEO optimizacija.

Kako deluje tehnična optimizacija strani

Tehnična optimizacija strani deluje kot tretji sklop elementov, ki vpliva na razvrstitev spletnih strani v iskalniku. Po enkaterih študijah bi sicer naj tehnična optimizacija strani vplivala maksimalno 5% na uvrščanje spletnih strani na Googlu, a je vseeno pomembna iz vidika zagotavljanja varnosti brskanja po posameznih spletnih straneh, iz vidika hitrosti nalaganja spletnih strani ter iz vidika pozitivne uporabniške izkušnje (t.i. mobilnim napravam prijazno prikazovanje spletnih vsebin spletnih strani).

Kakovostno izvajanje vseh 3 sklopov optimizacije spletnih strani prispeva k boljšim SEO rezultatom spletnih strani. Je pa delovanje SEO pogojeno tudi s konsistentnostjo izvajanja SEO (redno in dolgoročno izvajanje SEO tehnik), priporočljimi in dovoljenimi metodami izvajanja SEO iz strani Googla ter seveda z znanjem, ki ga SEO zahteva.

Delovanje SEO optimizacije je namenjeno trženju preko spleta. Bolj kakovostno kot je izvajan SEO,, boljše rezultate iz naslova trženja preko interneta si lahko spletne strani in trgovine, obetajo. Podrobnosti o tem kako deluje trženje preko spleta (še posebej s pomočjo WordPress spletnih strani), najdete na povezavi.

Preberite še:

Povezave:

Uporabno:

  • kako deluje SEO in kaj je SEO (angl.):

Viri :

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke... Hočem vedeti več...

Kaj so piškotki (ang. »cookies«)? Piškotki so majhne tekstovne datoteke na vašem računalniku, v katerih se shranjujejo informacije o tem, kolikokrat obiščete našo stran in kaj vas v teh obiskih zanima. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov oz. informacij, ki bi vas lahko identificirale. Zakaj so piškotki potrebni? S pomočjo piškotkov vam lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani. Tako se npr. v piškotke lahko beležijo vaše preference in nastavitve, vnosi v spletne obrazce in informacije za prijavljene uporabnike. V spletnih trgovinah se v piškotke beležijo izdelki v nakupovalni košarici, priljubljeni izdelki, ostali podatki o nakupu itd. S pomočjo piškotkov lahko beležimo statistiko spletne strani in tako lažje odkrijemo in odpravimo morebitne napake ter vam ob naslednjih obiskih ponudimo boljšo vsebino oz. primernejšo ponudbo. S pomočjo piškotkov vam morebitni oglaševalski partnerji lahko servirajo relevantne oglase. Nekateri piškotki so nujno potrebni za samo delovanje spletne strani, medtem, ko se ostali lahko shranijo, le če se s tem strinjate. Katere piškotke uporabljamo? Uporabljamo naslednje piškotke: 1. Lastni piškotki (ang. »local cookie/first party cookie«) so s spletnega mesta, ki si ga uporabnik ogleduje, in so lahko trajni ali začasni. Spletna mesta te piškotke uporabljajo za shranjevanje informacij, ki jih bodo znova uporabila, ko uporabnik naslednjič obišče to mesto. 2. Drugi piškotki (ang. »third party cookie«) izvirajo od drugih, partnerskih spletnih mest (npr. Google Analytics). Tretje strani lahko na ta način zbirajo podatke o uporabnikih različnih spletnih mest in jih uporabljajo za različne namene, od oglaševanj, analitike pa do izboljšave svojih produktov. Več o Google Analytics si lahko preberete tu. Kaj bomo s podatki, ki so zbrani s pomočjo piškotkov? Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov ne bomo posredovali tretjim osebam. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate tudi v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate. Internet Explorer 9 Internet Explorer 7 in 8 Mozzila Firefox Chrome Safari (stran v angleškem jeziku) Opera (stran v angleškem jeziku) Če piškotke izklopite, spletna stran ne bo delovala optimalno oz. bodo nekatere funkcionalnosti onemogočene. Tudi pri izklopu vseh piškotkov bo brskalnik še vedno pridobival določene informacije, ki so potrebne za osnovno delovanje naše spletne strani.

Zapri okno