Seo optimizacija spletnih strani, je popularna in interesantna za lastnike spletnih strani, predvsem zato, ker je za uspehe iz naslova organskih klikov na spletne strani (kliki, za katere ni potrebno kupiti oglaševalske Google kampanje) potrebno vložili “samo” delo, ne pa denarja. Zato je spodaj, s primeri, prikazano kako SEO optimizirati spletno stran z namenom, da bo ta uvrščena višje v iskalniku Google oz. celo na prvi strani Googla, saj biti na prvi strani Googla, pač pomeni, da si lahko spletna stran obeta več obiska in posledično več prodaje.

NAMIG: Zelo podrobna navodila kako optimizirati spletno stran, hkrati z razlago kaj je SEO, kako začeti z optimizacijo, kaj je onsite SEO in kaj offsite SEO optimizacija, boste našli v prispevku, na povezavi.

Kako SEO optimizirati spletno stran, ki na trgu ponuja team building storitve

Primer ustrezne in pravilne SEO optimizacije za spletno stran, ki ponuja storitve, je prikazan za spletne strani, ki npr. ponujajo storitev organizacije team building programov za podjetja oz. prodajajo t.i. team building programe.

Optimizacija spletne strani za storitveno dejavnost, kot je team building, poteka na več aktivnostih. Za SEO ustrezne spletne strani je pri optimizaciji potrebno poskrbeti za:

  • ustrezno SEO spisana besedila po SEO pravilih (npr. na blogih spletne strani, kjer se npr. objavljajo besedila o najboljših team building programih,…)
  • ustrezno povezana SEO besedila med seboj (t.i. interno linkanje strani med sabo)
  • ustrezno SEO (t.i. SEO silo) strukturo/arhitekturo spletne strani, tako, da so strani, ki prikazujejo ponudbo team building programov, pravzaprav dostopne iz vsake podstrani, kakor tudi iz glavnih menijev spletne strani
  • primer ustrezno SEO optimiziranih vsebin za panogo ponujanja team building programov, si poglejte na Team building – kako izbrati pravi program & ponudnika. Na povezavi boste opazili, da je team building beseda, vključena tako v SEO naslov, meta opis, naslov spletnega besedila, prvi odstavek, zadnjo odstavek v besedilu ter tudi nekajkrat vmes med celotnim besedilom. Uporaba ključne besede (team building) na zgoraj opisanih mestih je SEO pravilo, ki ga je potrebno upoštevati, če želimo, da je spletna stran ustrezno SEO optimizirana, vsaj iz minimalnih zahtev po upoštevanju SEO pravil.

NAMIG: Če vas zanima koliko se prihrani s SEO optimizacijo v primerjavi s plačljivim oglaševanjem, preberite še članek Kaj je SEO in kaj SEO ni.

Drugi primer spletne strani, ki ima prav tako SEO ustrezno pripravljena spletna besedila in vsebine za svojo ponudbo team building programov, je podjetje Ekološko posestvo Trnulja, ki pa v svoji ponudbi ponuja nekoliko specifične team building programe za različna podjetja. V ponudbi Trnulja.com boste v bistvu našli programe, kot so vožnja z električno kočijo, športni team building programi, izobraževalni programi, kulinarični programi, itd…

Na povezavi, kjer je predstavljen npr. team building program z električno kočijo, si lahko zelo natančno pogledate kako SEO optimizirati spletno stran za konkreten program. Vožnja z električno kočijo po Ljubljanskem barju pa je že sama po sebi zanimiva za številne goste in vse, ki se zanimajo za izvedbo team buildinga. Tudi v tem SEO spisanem besedilu, se sledi SEO pravilom, tako, da je besedica “team building” vključena v naslov, seo naslov, meta opis, prvi odstavek, zadnji odstavek ter nekajkrat v sam opis programa.

NAMIG: Kako postati boljši pisec SEO besedil?

Kako SEO optimizirati spletne trgovine

Optimizacija spletnih trgovin, za razliko od storitvenih spletnih strani, zahteva dodatno pozornost pri SEO optimiziranju kategorij v spletni trgovini, hkrati pa tudi vsakega posameznega produkta v trgovini.

Zelo zgledno in odlično SEO optimizirane kategorije v spletni trgovini, ima npr. spletna trgovina Pohištvo123.si, kjer boste, z ogledom katerekoli kategorije v trgovini (npr. regali za dnevne sobe), opazili, da je po SEO pravilih opisana kategorija regalov za dnevne sobe (sorodna iskanja ključni besedi regali so v opisu kategorije celo “odebeljena”, npr. komode, regali po svojih željah, stenski regali, itd…), hkrati pa je celotna kategorija regalov za dnevne sobe, polna posameznih regalov, ki ima, vsak zase, urejen SEO opis regala (vključno z vsemi potrebnimi podatki za kupce; dimenzije, material, barvo regala,…).

NAMIG: 5, super hitrih rezerv, ki jih lahko TAKOJ izvedete pri optimizaciji svojih spletnih trgovin, boste našli v članku na povezavi. Kot boste videli, optimizacija spletne trgovine, ni tako zapletena, kot se “bere” na prvi pogled.

Drugi primer odlično SEO optimizirane spletne trgovine, je primer trgovine s poceni ovitki za telefone topizbira.si. V trgovini topizbira, je tako kot v prvem primeru, SEO optimizacija usmerjena v optimiziranje prav vsakega url naslova (produkta v trgovini, kategorij v trgovini, vstopne strani v trgovino, itd…).

Če si pogledate primer kako je SEO optimizirana kategorija pametnih ur in zapestnic, boste opazili, da je isti url naslov https://www.topizbira.si/pametne-zapestnice, optimiziran tako za pametne zapestnice kot pametne ure. S kategorijo in ponudbo pametnih ur in zapestnic se topizbira na Googlu, nahaja ne samo na prvi strani, ampak kar redno vzdržuje uvrstitev med vrhnje 3 prikaze med organskimi prikazi.

Ponudba na url naslovu pametnih zapestnic in ur je sicer nekoliko bolj usmerjena trenutno v zapestnice, se pa v trgovino, v kategorijo zapestnic in ur, pospešeno dodajajo predvsem pametne ure, saj je to najlažja pot, da so SEO optimizacija te kategorije, povrnila vložek v izvajanje optimizacije.

NAMIG: Če je vaša spletna stran postavljena na platformi WordPress, priporočamo še ogled članka, ki opisuje trženje preko spleta in zakaj (tudi iz vidika SEO optimizacije) izbrati WordPress.

Kako SEO optimizirati spletno stran – povzetki

Ko SEO optimizirate spletno stran, pazite, da:

  • ključno besedo, na katero optimizirate besedilo vključite v naslov spletne strani
  • ključno besedo vključite v meta opis spletne strani
  • ključno besedo vključite v vsebino spletnega besedila najmanj v 1% glede na količino vsega teksta
  • kjer je ustrezno, namesto ključne besede, uporabite sinonime in sorodna iskanja ključne besede
  • SEO optimizirate slike v spletni vsebini
  • če gre, vpnete v vsebino, video iz YouTuba
  • v vsebini zgradite ustrezne povezave na vaše ostale pomembne url naslove (prodajne spletne strani ali spletne strani s katerimi zasledujete druge SERP cilje)
  • če je le mogoče, spletno vsebino usmerite v čimprejšnji “engagement” (vpletenost) obiskovalcev (npr. z aplikacijami za raznorazne izračune, primerjalniki cen, aplikacijami za izrise, itd… Poglejte kako imajo “čimprejšnji SEO engagement” (tudi) za potrebe SEO optimizacije, izpeljan velike blagovne znamke, npr. TriglavSkladi.si, na svoji vstopni spletni strani.

Dodatne ideje kako SEO optimizirati spletno stran, prikazuje tudi spodnji video:

Povezave:

Viri :

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke... Hočem vedeti več...

Kaj so piškotki (ang. »cookies«)? Piškotki so majhne tekstovne datoteke na vašem računalniku, v katerih se shranjujejo informacije o tem, kolikokrat obiščete našo stran in kaj vas v teh obiskih zanima. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov oz. informacij, ki bi vas lahko identificirale. Zakaj so piškotki potrebni? S pomočjo piškotkov vam lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani. Tako se npr. v piškotke lahko beležijo vaše preference in nastavitve, vnosi v spletne obrazce in informacije za prijavljene uporabnike. V spletnih trgovinah se v piškotke beležijo izdelki v nakupovalni košarici, priljubljeni izdelki, ostali podatki o nakupu itd. S pomočjo piškotkov lahko beležimo statistiko spletne strani in tako lažje odkrijemo in odpravimo morebitne napake ter vam ob naslednjih obiskih ponudimo boljšo vsebino oz. primernejšo ponudbo. S pomočjo piškotkov vam morebitni oglaševalski partnerji lahko servirajo relevantne oglase. Nekateri piškotki so nujno potrebni za samo delovanje spletne strani, medtem, ko se ostali lahko shranijo, le če se s tem strinjate. Katere piškotke uporabljamo? Uporabljamo naslednje piškotke: 1. Lastni piškotki (ang. »local cookie/first party cookie«) so s spletnega mesta, ki si ga uporabnik ogleduje, in so lahko trajni ali začasni. Spletna mesta te piškotke uporabljajo za shranjevanje informacij, ki jih bodo znova uporabila, ko uporabnik naslednjič obišče to mesto. 2. Drugi piškotki (ang. »third party cookie«) izvirajo od drugih, partnerskih spletnih mest (npr. Google Analytics). Tretje strani lahko na ta način zbirajo podatke o uporabnikih različnih spletnih mest in jih uporabljajo za različne namene, od oglaševanj, analitike pa do izboljšave svojih produktov. Več o Google Analytics si lahko preberete tu. Kaj bomo s podatki, ki so zbrani s pomočjo piškotkov? Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov ne bomo posredovali tretjim osebam. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate tudi v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate. Internet Explorer 9 Internet Explorer 7 in 8 Mozzila Firefox Chrome Safari (stran v angleškem jeziku) Opera (stran v angleškem jeziku) Če piškotke izklopite, spletna stran ne bo delovala optimalno oz. bodo nekatere funkcionalnosti onemogočene. Tudi pri izklopu vseh piškotkov bo brskalnik še vedno pridobival določene informacije, ki so potrebne za osnovno delovanje naše spletne strani.

Zapri okno